cs en de

Propagace českého potravinářského sektoru na mezinárodním veletrhu Seoul Food 2016

 18.5.2016
 
Velvyslanectví ČR v Soulu připravilo ve spolupráci Ministerstvem zemědělství ČR projekt ekonomické diplomacie zaměřený na podporu exportu české potravinářské produkce do Korejské republiky. Projekt byl realizován formou účasti České republiky na mezinárodním potravinářském veletrhu Seoul Food 2016. Českou expozici tvořilo celkem 8 stánků, na kterých se představily firmy a společnosti EMCO, Semix, Karlovarské minerální vody, KMS Group, Rudolf Jelínek, Plzeňský Prazdroj, Pivovar Velké Popovice, Gold of Prague, RAVY, Pivovar Bernard a Wine of Czech.
 
Ve dnech 10. - 13. května 2016 se v Soulu uskutečnil jeden z nejvýznamnějších asijských mezinárodních potravinářských veletrhů Seoul Food 2016. V letošním roce se jej zúčastnilo 823 domácích a 712 zahraničních vystavovatelů ze 45 zemí, kteří vystavovali svoje výrobky na ploše 76 121 m². Veletrh navštívilo více jak 54 tisíc návštěvníků.
 
Česká republika se na ploše 90 m² představila formou samostatné expozice, kterou tvořilo 8 stánků, na nichž se prezentovaly firmy EMCO, Semix, Karlovarské minerální vody, KMS Group, Rudolf Jelínek, Plzeňský Prazdroj, Pivovar Velké Popovice, Gold of Prague, RAVY, Pivovar Bernard a Wine of Czech. Společný stánek Velvyslanectví ČR v Soulu a Ministerstva zemědělství ČR propagoval řadu dalších českých potravinářských firem jako např. Carla, Marlenka, Biomida, Nara Natur a Racio. Na českých stáncích probíhaly ochutnávky potravin, vína, piva, destilátů a nealkoholických nápojů z produkce českého potravinářského sektoru. Zajímavostí české expozice byla firma Gold of Prague, která připravuje výstavbu českého pivovaru v Korejské republice a stane se tak prvním českým investorem v této asijské zemi.
 
Účast na veletrhu Seoul Food 2016 umožnila českým firmám představit v Korejské republice své výrobky a služby a zahájit jednání se zahraničními obchodními partnery o možnosti dodávek české potravinářské produkce do Korejské republiky i do dalších zemí. Úspěch české prezentace na veletrhu Seoul Food 2016 byl podtržen mimořádným zájmem o celou českou expozici, kterou navštívili nejen představitelé korejských firem, ale též zástupci korejských ministerstev, institucí, obchodních komor a asociací.
 
Zdroj: eagri.cz


Další články