cs en de

Almarai je nejlepší obchodní značkou v království Saúdské Arábie

 29.8.2017

Začátkem srpna publikoval deník Arab News zprávu, že společnost Almarai získala první místo v žebříčku YouGov BrandIndex Rating 2017. BrandIndex je uznáván jako objektivní kritérium vnímání postavení značky na světových trzích. Na rozdíl od jiných značkových zpravodajských služeb BrandIndex nepřetržitě měří veřejné hodnocení tisíců značek v desítkách odvětví.
 
Almarai je nejpozitivněji vnímaná saúdskoarabská značka na základě vyhodnocení ankety mezi rezidentními občany království i občanů jiných států s dlouhodobým pracovním povolením v království. Toto prestižní mezinárodní hodnocení bylo uděleno již po třetí za sebou. V tiskové zprávě se uvádí, že vítězství zdůrazňuje trvalé přesvědčení zákazníků jak v království, tak i dalších zemích GCC, důvěru v obchodní známku společnosti Almarai a vybudování nejlepší firemní image producenta mléčných výrobků během posledních čtyř desetiletí jak v Saúdské Arábii, tak v okolních zemích GCC.
 
Ostatní značky uvedené v pořadí podle výše jejich hodnocení zahrnují: Al-Baik, Apple, WhatsApp, YouTube, Apple iPhone, Google, Samsung, Galaxy a Emirates Airlines.
 
Společnost Almarai, založená v roce 1977, je největší vertikálně integrovanou mléčnou společností na světě. Na saudskou burzu cenných papírů byla zapsána v roce 2005. Vyváží své produkty do zemí GCC a některých arabských států prostřednictvím největšího parku na Blízkém východě.
 
Zdroj: eagri.cz


Další články